Een huislift ligt binnen handbereik

Aesy Liften biedt al meer dan 18 jaar voor élk gebouw en woning een passende oplossing, zowel voor nieuw- als bestaande bouw. Of het nu gaat om een lift in huis, winkel of magazijn, onze liften staan door het hele land.

Een huislift is dus binnen handbereik en vaak voordeliger dan volledig verbouwen of verhuizen. Maar hoe krijgen we deze boodschap bij onze doelgroep? Met deze vraag kwam Aesy Liften bij ons. Dus zijn we aan de slag gegaan met een online strategie en hebben deze strategie daarna ook uitgevoerd.

Ruim 500 kwalitatieve leads door middel van:

  • Communicatiestrategie
  • Ontwikkeling landingspagina’s
  • Social Advertising
  • Google Advertising

Het resultaat telt

500+

kwalitatieve leads

80+

offertes uitgebracht

10+

liften verkocht

De strategie

In samenwerking met Aesy Liften en De Creatieve Afdeling is HashtagMedia aan de slag gegaan met de communicatiestrategie. Daarin stonden 4 zaken centraal:

  1. Doelgroep inzichtelijk krijgen
  2. De juiste boodschap bij de doelgroep krijgen
  3. De doelgroep laten converteren
  4. Lead van MQL naar SQL converteren

Aanpak HashtagMedia x De Creatieve Afdeling

  • Een converterende landingspagina bouwen t.b.v. leadgeneratie
  • Een (conversie)campagne op zowel Facebook als Google
  • Optimalisatie van de campagnes
  • A/B testen van de landingspagina
  • Uitgebreide ROI rapportage

www.aesyhuisliften.nl is de basis voor dit succes. Het krachtige, conversiegerichte ontwerp in combinatie met sterke online campagnes zorgen voor een constante stroom aan kwalitatieve leads.

De klant is zó tevreden dat de campagnes ondertussen ook in België en Duitsland worden uitgerold.

“In dit specifieke geval hadden we van A tot Z de touwtjes in handen. Van het ontwerp van de website tot de beelden en copy in de campagnes. Dat deze aanpak werkt, blijkt wel uit het feit dat de klant inmiddels wil uitbreiden naar België en Duitsland.”

Joris van der Krogt / Eigenaar