Handige tips voor thuiswerken met cursussen van LinkedIn

Plotseling werken we zoveel mogelijk thuis. Gezondheid gaat voor en om besmettingsgevaar te voorkomen stimuleren werkgevers over de hele wereld hun personeel om thuis te werken tijdens de coronacrisis. Thuiswerken brengt veel nieuwe uitdagingen met zich mee, zowel voor werkgevers als voor werknemers. LinkedIn heeft 16 cursussen ontwikkeld die je ondersteunen bij het werken op afstand. De cursussen zijn geclusterd rondom verschillende thema’s.

Efficiency en productiviteit vasthouden bij het werken op afstand

Is op afstand werken nieuw voor je? Met deze online cursussen leer je hoe je je productiviteit behoudt en efficiënt werkt. Leer voldoende rust te nemen en je goed te presenteren tijdens een digitale vergadering.

Omgaan met de verandering van werkomgeving

Hoe je je voelt, hangt samen met je productiviteit. Een verandering van werkomgeving kan ervoor zorgen dat je minder goed in je vel zit. Leer hoe je omgaat met deze stress in de volgende cursussen:

Teams aansturen op afstand

Het aansturen van teams is onder normale omstandigheden al een uitdaging, maar dat geldt helemaal als je teams op afstand moet aansturen. Hoe hou je je medewerkers gemotiveerd en hoe zorg je voor productiviteit?

Omgaan met digitale hulpmiddelen om jouw werk productiever te maken

Voor velen van ons betekent een nieuwe werkomgeving, omgaan met nieuwe digitale hulpmiddelen. Leer hoe je deze hulpmiddelen in kan zetten om met collega’s samen te werken als je niet fysiek bij elkaar bent.

We hopen dat deze tips je helpen om als manager in contact te blijven met je werknemer en als werknemer om ook thuis je productiviteit op peil te houden, onafhankelijk van de plaats waar je werkt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *