fbpx
 

JTAG Technologies

JTAG Technologies

Website | Webshop | Social Media Webcare | Leadgeneratie via Social Advertising

Wie boundary-scan zegt, zegt JTAG Technologies. Dé absolute (wereldwijde) marktleider op dit gebied. JTAG Technologies ontwikkelt en produceert zowel hard- als softwareproducten en –diensten. Van haar uitgebreide, wereldwijde klantenkring maken zowel kleinere, MKB bedrijven als ook wereldspelers in elektronica deel uit.

Bij het begin van de samenwerking met JTAG Technologies begin 2018 ligt er in eerste instantie de uitdaging om de zwaar verouderde website nieuw leven in te blazen. Er is een surplus aan kennis, informatie én content maar het ontbreekt aan structuur. In samenwerking met Change21 (Strategie Partner JTAG Technologies) en De Creatieve Afdeling (reclamebureau) wordt een interactief ontwerp gemaakt dat door HashtagMedia wordt vertaald naar een strakke website. Na oplevering van de corporate website volgt een redesign van de webshop JTAG Live inclusief license generator.

Ook wat betreft de communicatie op Social Media hebben we met JTAG Technologies een professionaliseringsslag gemaakt. Ook hier was structuur in eerste instantie het sleutelwoord; een vast aantal posts per maand, consequent gebruik van de (vernieuwde) huisstijl en het in kaart brengen van de verschillende buyer persona’s.

 

DSC08579_clipped_rev_1_resizeHashtagMedia

“Peter van den Eijnden (Managing Director JTAG Technologies) is enorm bevlogen en spreekt met veel passie over zijn bedrijf en zijn producten. JTAG / boundary-scan is zeer complex materie voor een buitenstaander, maar het geeft juist dan enorm veel voldoening om de behoefte van de klant te vertalen naar een concreet resultaat. De samenwerking met zowel JTAG Technologies als Change21 zijn in deze de sleutel tot succes.”

Joris van der Krogt

Eigenaar HashtagMedia

Leadgeneratie via Social Media Advertising

Nadat met de nieuwe website een solide basis voor de online communicatie was gelegd en de verschillende Social Media kanalen geprofessionaliseerd waren, was het tijd voor de volgende stap in het proces: het opzetten van Social Media Advertising campagnes met als doel het genereren van leads.

In samenwerking met JTAG Technologies en Change21 zijn we aan de slag gegaan met de verschillende buyer persona’s (doelgroepen). Buyer persona’s helpen in de communicatie, het verbeteren van klantgerichtheid en vertellen hoe mensen hun doelen verwezenlijken. Daarnaast is er een content analyse gemaakt: wat is er aan content en is deze content nog bruikbaar? Uit de analyse kwam naar voren dat de content niet meer up-to-date was en dus is ervoor gekozen om een nieuwe whitepaper te ontwikkelen.

Met deze whitepaper als basis voor de campagne zijn we aan de slag gegaan:

  • Buyer journey uitgewerkt
  • Landingspagina ontwikkelt binnen Instapage
  • Doelgroepen uitgewerkt
  • Advertentiecampagne opgezet
  • Optimaliseren op basis van data

Corporate website + webshop

Social Media Webcare

Leadgeneratie via Social Advertising

Meer weten? Bel ons