fbpx
 

Washin7

Washin7

Social Media Webcare

Washin7 is uniek; het is de modernste en grootste indoor carwash van Nederland met vestigingen in Eindhoven, Roosendaal en Bergen op Zoom. Volledig overdekt, voorzien van apparatuur van topniveau, met de beste shampoos en hoogwaardige programma’s die ervoor zorgen dat ook uw (bedrijfs)auto weer optimaal schoon is. Washin7 is al sinds 2011 klant bij HashtagMedia en heeft in de afgelopen jaren een mooie (online) groei doorgemaakt.

De opdracht was simpel toen Frank Vekemans in 2011 bij HashtagMedia kwam: “Jongens, ik wil meer klanten in mijn wasstraten hebben! En ik denk dat de inzet van Social Media daarbij cruciaal is. Hoe en wat laat ik aan jullie.” En met deze opdracht gingen wij aan de slag; in het begin voor de locaties Eindhoven en Roosendaal, later ook voor de locatie Bergen op Zoom.

Voor een carwash is het belangrijk om top of mind te blijven bij de klant. Een gemiddelde autobezitter wast zijn auto 8 keer per jaar: die keren dat hij/zij besluit om de auto te gaan wassen moet je als carwash meteen als eerste optie te binnen schieten. Uiteraard zijn de kwaliteit en service van de wasstraat zelf daarbij het aller belangrijkst, maar ook de (online) marketing speelt hierbij een belangrijke rol.

“HashtagMedia heeft ons echt geholpen een community op te bouwen waarbij we Washin7 dagelijks bij onze doelgroep onder de aandacht kunnen krijgen.Met de professionele inzet van Social Media vergroten we het bereik binnen onze doelgroep, wat aantoonbaar leidt tot meer klanten.”

Frank Vekemans
Directeur Washin7

Social Media beheer & community building

Sinds de start in 2011 heeft HahstagMedia Washin7 compleet ontzorgt door het beheer van de Social Media kanalen op zich te nemen en actief aan de slag te gaan met het uitbreiden van de content. De kwaliteit van de content, tone of voice, frequentie van posten en de juiste targeting zorgt voor een gestage groei van de community. Daarnaast hebben we een locatie-structuur opgezet zodat iedere locatie relevante content kan bieden voor zijn of haar (geografische) doelgroep.

Washin7 is uitgegroeid tot een veerkrachtig bedrijf, omdat ze continu bezig zijn met vernieuwen, ontwikkelen en meegroeien met de klant. Zowel op het gebied van techniek en uitstraling van de vestigingen als het gebruik van de meest moderne manieren van marketing. Ze willen een bedrijf zijn dat het vertrouwen verdient van de klant en zich kan aanpassen aan veranderingen. En in dat plaatje past HashtagMedia perfect: meedenken, meegroeien en ontwikkelen samen met de klant! De langdurige samenwerking is hiervan het últieme bewijs!

Hoe de últieme indoor carwash groeide naar een community van ruim 15.000 personen

  • Social Media Webcare
    Content creatie
    Community management
    Frequent én consequent posten
  • Gerichte inzet van Social Advertising
    Opzetten doelgroepen
    Targeting op basis van interesses

Groei naar een community van ruim 15.000 personen

Slim targeten

Méér klanten in de wasstraat

Meer weten? Bel ons